Fransa Ticari Vize
Fransa Ticari Vize
Fransa Konsolosluğu Fransa Ticari vizesi için gerekli evrak listesinde değişiklik yapabilmektedir. Güncel evrak listesi ve detaylı bilgi için 0212 293 00 63 - 0532 1000 441 telefonlardan veya [email protected] mail adresinden bilgi alabilirsiniz.
Fransa vize işlemleriniz sırasında Fransa konsolosluğu gerekli gördüğü takdirde ek evrak talebinde bulunabilir. Fransa vize başvurunuzu başlatmak için aşağıdaki yönergeyi izleyebilirsiniz. Fransa Vizesi başvurunuz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Fransa Ticari Vize Başvurusu
Fransa ticari vize başvurusu için gerekli evrakları eksiksiz hazırlayarak bizlere ulaştırmanız gerekmektedir. Evraklarınızın teslim alındığı bilgisini sizlerle paylaşacağız. Evraklarınızın inceleme işlemi tamamlandıktan sonra uygun olan ilk iş gününde randevu işleminiz tamamlanacak ve randevu tarihini tarafınıza bildireceğiz.
Hazırladığınız evrakların kurallara uygun, güncel ve asıl veya suret olup olmadığına dikkat ediniz. Vize uyum koşullarına uygun olmayan evraklarınız konusunda sizleri bilgilendireceğiz. Hazırladığınız evrakların vizenizin onaylanması için yeterli olmadığı durumlar olabilir. Bu konuda karar ve yetki Fransa Konsolosluğu ve Fransa Büyükelçiliğine aittir.
25 Eylül 2014 tarihi itibariyle vize işlemleriniz için parmak izi uygulamasına (VIS) başlanmıştır. Bu tarihinden itibaren Schengen vizesi alan başvuru sahiplerinin randevu gün ve saatinde başvuru merkezinde hazır bulunmaları gerekmektedir. Randevu gününüzde temsilcimiz sizlere eşlik edecektir. Biyometrik verilerini beyan etmiş yolcularımız verilerinin okunamaması halinde parmak izini yeniden beyan edecektir. Vize işlemlerinizle ilgili her türlü adım tarafımızdan takip edilecek olup parmak izi beyanı dışında bizzat bulunmanız gereken başka bir işlem bulunmamaktadır.
Fransa Ticari vize işlemleriniz sırasında kullanacağınız kargo ve kurye hizmet bedeli vize danışma ücretine dahil değildir. Kargo ve kurye takibi ek hizmetler kategorisine dahil edilmiştir. Tüm bilgileriniz vize bilgi sisteminde (VIS) 5 seneliğine kayıtlı kalacaktır. Son 5 yıl (59 ay) içinde parmak izi vermiş olan yolcularımızın bir sonraki vize başvurusunda parmak izi beyan etmesine gerek yoktur. Parmak izleriniz henüz kayıt altına alınmadıysa sizleri parmak izi beyanında bulunmaya davet edeceğiz. 12 yaş ve altı başvuru sahiplerinin parmak izi beyanında hazır bulunmalarına gerek yoktur.
Fransa Ticari vize başvurularınız onay sürecinde kesin ve tam yetki Fransa Konsolosluğu’na aittir. Vize başvuruları için ödenen vize işlem ücreti başvurunun reddi halinde iade edilmeyecektir.
Fransa Ticari Vize için Gerekli Evraklar
Şirket Sahipleri
- Fransa Turistik vizesi Schengen vize başvuru formu. Vize başvuru formunuzu eksiksiz ve doğru bilgilerle doldurarak son kutucuğu imzalamayı unutmayınız.
- Davetiye
- Vize talep dilekçesi. Şirketin antetli kağıdına konsolosluğa hitaben yazılacak dilekçeniz kaşe ve ıslak imzalı biçimde tarafımıza ulaştırılmalıdır.
- Pasaport. Vize bitim tarihinden itibaren en az 3 ay geçerli olmalıdır.
- Fotoğraf. 2 adet biyometrik yeni fotoğraf. 3,5x4,5 cm ölçülerinde ve fonu beyaz olmalıdır. Şapka vb. yüzün görünmesini engelleyici aksesuarlar olmamalıdır.
- Güncel tarihli şirket evraklarınız. Orjinal faaliyet belgesi, vergi levhası, imza sirküleri.
- 4B hizmet dökümünüz.
- Şirket banka hesap özeti.
- Son 3 aylık hesap hareketliliğinizi içermeli, en az 5000 TL bakiyesi bulunmalı, kaşe, ıslak imza ve banka imza sirküleriyle tarafımıza ulaştırılmalı.
- Kimlik fotokopisi ve tam vukuatlı nüfus kayıt örneği . Güncel tarihli, ve orjinal olmalı.
Çalışanlar
- Fransa Turistik vizesi Schengen vize başvuru formu (Vize başvuru formunuzu eksiksiz ve doğru bilgilerle doldurarak son kutucuğu imzalamayı unutmayınız).
- İngilizce veya Türkçe Vize Talep Dilekçesi- Şirketin antetli kağıdına, Konsolosluğa hitaben yazılmış olup, kaşe ve imzalı olmalıdır.
- Pasaport, seyahat sonrası en az 3 ay geçerli.
- 2 Adet Biyometrik Fotoğraf- Güncel 35x45 mm, beyaz fon üstünde.
- Güncel Tarihli Şirket Evrakları- Orjinal Faaliyet Belgesi, Ticari Sicil Gazetesi, Vergi Levhası, İmza Sirküleri fotokopileri.
- SGK İşe Giriş Bildirgesi ve 4A Hizmet Dökümü.
- Maaş Bordrosu : Orjinal, son 3 aylık, yetkilinin imza ve kaşesi olmalıdır.
- Banka Hesap Dökümü- En az 5000 TL bakiyeli, son 3 aylık, kaşe, ıslak imzalı ve imza sirküleri.
- Gelir Belgeleri : Kira, tapu, araç ruhsatı fotokopileri.
- Kimlik Fotokopisi.
- Tam Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği.